Wednesday, November 24, 2010

Si Mahal Yg ku Idamkn!


Korang nk tau tak... tiap2 hari aku berangan nk memiliki si MHL ini... si MHl ini orng panggil die DSLR...hehehe... tapi rase2nyer korang semua dah tau.... haish! nk daku beli dikau... tidak berwang.. nk ku minta pada ibubapa, mesti laaa x dapt nyer..hehehe.. nk dijadikan kisah.. skrang nie aku duk tergile kn si MHL nie...  biler aku start obses dngan simhl nie? erm.... rase2 nyer tahun nie baru... sbb aku baru tahu bgaimane hebat nyer si MHL ini berfungsi.... hahahaha.

erm... aku ingin kn DSLR yg  berjenama CANON.. sbb Canon nie nmpak mCm gempak sikit die punyer .... setting..hehehe... kalu boleh aku nk yg 550D.....hehehe... itu laaa ceriter nyer...

P/s: erm.. aku nk mintak korang doa2kn laaa aku dpt siMhl nie... aku mengharap sngat! hehehhe... bye!