Thursday, December 16, 2010

♥.15.12.2010.♥.. Best giler!

Budak2 Ex- 6de
Ya allah!! Setelah sekian lama kita orng tak jumpa! akhirnya! hahah.... kite orng dpt jumpa balik... Dah 3 tahun kita orng tak jumpa... rindu giler kat korang! Aku rasa hari nie laa hari paling best bagi aku! hahah.. walaupun aku hampir2 x dpt pergi! Korang nk tahu sbb ape mula2 aku x dapt pergi, hehehe... nie semua psl Tido!.. hahah.. Marul2.. ape laa nk jadi ngan ko nie!.. aku nk cerita kat korang, hari nie, memang bnyak sngat aktiviti kita orng.. mcm2..hahah mula2 Dorang semua nie gi mkn dulu..hehhe..yg nie aku x de lagi! walaupun aku xde mase nie, tapi aku dpt jugak mkn pizza sbb dorang bungkus dah untuk aku! haha... korang memang baik!  Free pulak tuh... Thanks korang!... Lps tuh, rancangan seterus nyer pergi tngok Wayang!... HAhaha.. aku rase cerita paling bodoh pernah aku tngok! HAhah... Due Date!.. Ya allah, kalu korang nk tahu, cerita nie 18 tahun keatas jer boleh tngok tau! hehehe, tapi kite orng pun boleh laaa! Rilek jer masuk panggung!... hahaha... Sepanjang aku tngok cerita nie.. tak kering gusi aku! Dok gelak jer keje aku!..hahaha....Cerita Tuh start Pukul 1.40 tngah hari... Berakhir pada Pukul 3.40 tngh hari.... fuhhh! memang Best laa cerita nie! haha... pandai ko pilih Cerita Adrina!... Bgus2... Next Program? haha.. ape lagi, Karoke laa kite orng! HAhah.. korang tahu aku kena byr berapa? murah giler!! RM2.00 Shja! Murah kn? sbb kita orng nie ramai Beb! hahah...22 orng! Ramai tuh! haha..

Aku ngan naim

Dorang
semaangat!

HAHah!
 HAh? nie laa gambar kite orng time Karoke... hahha.. memang best giler time nie! mcm2 lagu kite orng nyanyi... Lagu OMG laa, Isabella laa, Hey Soul Sister laa dan mcm2 lagi! hahaha...memang best! ... korang memang spoting!...hahah.. what next? heheh.. JOm pergi main bowling!... Time nie laa paling x best sekali,, sbb aku tak pandai main...hahaha.. tapi aku main jugak! .... mase nie Afrina belanja aku Stokin! hahah... Thanks Afrina! Aku simpan lagi stokin tuh! haha.. buat kenangan!..:D... And the last thing! MAKAN! .... Tapi Time nie Tak ramai orng dah, sbb ramai dah balik lps main bowling!..:D
Ape kite orng mkn? Hehehe.. A&W... Time nie aku mkn bende ape entah.. tapi yg penting bende tuh boleh dimakan.. hahaha.... 




Last Word From Me. Kamalrul Afiq Syang Korang SAmpai Mati!..


Hari yg Tak akn ku lupakn! ...