Wednesday, December 1, 2010

Kampung...... mcm2 ade! haha

eh2... kalu korang nk tau... baru nie.. aku baru jer balik kmpung....aku balik sekali dgn pak cik ngan adek aku....ari tuh, ari jumaat.. lepas semayang jymaat jer.. kite orng pun chow... dngan ape? kerete laaa....hehehe..
kalu korang nk tau.. KL ke melaka hanyer mengambil mase 2 jam jer... tak lame pun.... akhirnyer sampai laa..aku ke destinasi... waahhh.. lega rase mase smpai tuh......smpai2 tuh, ade bende yg korang kene tngok...
NAh... tngok Video nie!

hhahaha.. nie laaa bnde nyer.... mase smpai2 tuh... adek aku ngan sepupu aku... die gi keja arnab tuh,,, kesian!..hahaha...

Kesokan hari nyer....aku ngan semua sepupu aku... gi keluar JLn2... Pak cik aku belanjer.. hehehehe..best!
kite orng gi... macm2 tmpat... nie hah... ade laa kite orng ade amik gambar... tngok ah!

Menara Jam

Kereta Api..sape nk naik?
hahaha.. ini laa panorama melaka! best! tapi letih laa hari nie... mcm2 tmpat kite orng pergi.....
nk dijadikan ceriter.... hari nie..pak cik aku belanjer kite orng mkn Pizza Hut.... korang tau..berape banyak abis..fuuuhhh... Satu Ratus enam puluh sembilan Ringgit!..bpk ah!...hahaha.....
so... nie laa citer aku tntang kmpung!....hehehe... tapi ade lagi aku nk cerite kat korang.. tapi nanti laaa..aku pun naik mls nie..hehehe.... bye!