Sunday, March 13, 2011

Hari-hari ku bersama Ayah!

Hahaha......eh korang!... aku ada cerita baik punyer..

Hari tuh, bertarikh, 12032011.. aku ngan ayah aku... pergi la        Pasar Siti Khadijah!

Sebab apa?    Sebab nak teman mak aku nie, nk beli kain...* (tak tau laa kain ape!)

Korang tau2 jer laaa.. apabila seorang wanita bershoping... ish2.... kalu boleh, semua benda nak beli.... haha

*sory ibu.. ngumpat sikit...hehe ( tapi ini kenyataan!).

Masa hari kita orang pergi tuh, KOta Bharu pulak hujan....tapi, demi isteri tercinta,( bapak ah

ayat..Jiwang giler..haha)..ayah aku sanggup jugak tunaikn permintaan mak aku nie... jadi jalan punyer jalan...

sampai laa kita orang ke destinasi....* untuk pengatahuan korang...kita orang dari   Pasir Puteh ...

sampai2 jer kat sana, mak aku pun terus cari kain..  mula2 tuh... aku ade laaa jugak semangat nak teman mak

aku nie beli kain... tak sampai setengah jam... aku LARIkn Diri..hahaha... ayah aku?, awl2 lagi dah angkat

kaki.... ..Haiyoh!! ayah aku nie pun satu hal...nak lari x nk ajak aku...haha.. puas aku cari die. dahla pasar tuh

payah nak cari orang.......cari punyer cari...Finaly!... JUmpa jugak ayah aku  nie....haha...masa nie laaa

aku ngan ayah aku jumpe Orng giler versi ASKAR!! Hahaha... pecah perut aku gelak... Sbb ayah aku ckp

Mcm nie..."Fiq.. cube fiq tngok orng giler tuh.... Ayah rasekn...orng tuh sebenarnyer Cita2 die nk jadi askar

mase kecik2 dulu ...tapi, apakan daya.....Dia x dapat.. sbb tuh die jadi orng giler..Mentality die sepenuhnyer.

dah bertukar menjadi Askar...."..hahaha....Lps tuh aku ckp ngan ayah aku.." hahaha.. patut pun die segak

semacam jer"..korang nk tau die pakai ape?.. jeng2... pakai seluar skiny baik punyer.. topi die yg penting..

topi askar beb* entah mane die kebas tak tahu....baju die? pergghhh.... baju mcm pegawai beb! hahaha....

satu lagi.. cara die jln... hahah.. mengalahkan askar sebenar!....

So, setakat ini je laa bende yang aku nk mengarut nie... harap2 korang boleh amik teladan ....

*entah ade ke tak teladan???..haha